KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

1Kui kaua peab vastu B varuosa detail vastu roostele?
On liikvel linnalegend, et B varuosa detailid ei oma roostekaitset. Siinkohal on kõik maalri kätes. B varuosa tuleb töödelda samamoodi nagu A varuosa. See tähendab, et enne värvimist kanda, nii sisse- kui ka väljapoole krunt ja alles seejärel värv ja lakk. Esimest protsessi eirates näete roostet vähem, kui aasta pärast.
2Kuidas sobivad B varuosad?
B varuosa kvaliteet on väga erinev. Tihtilugu ühe ja sama tootja detailid erinevad kvaliteedilt. B varuosa soovitame alati ennem värvimist külge proovida. Kui tulemus ei ole rahuldav, saab varuosa tarnijale detaili tagastada.
3Kui kaua peab vastu roostest puhastatud ja värvitud detail?
Üldiselt ilma detaili vahetamata pidurdatakse rooste, kuid kui kauaks, see on küsimus, millele ei ole vastust. Kõik oleneb kui kaugele on arenenud roosteuss ning kas ja kui hästi pääseb ligi kahjustada saanud detailile. Kui näete enda autol mulli, millel pole pealtpoolt kahjustust, siis see tähendab et rooste on alguse saanud seestpoolt ja detail vajab kas osalist või täielikku väljavahetamist. Uste puhul vajavad väljavahetamist detailid, millel rooste on jõudnud äärevaltsi vahele. Tagatiivadvõi selle ääred vajavad vahetust, kui rooste on kahe tagatiiva ja koopapleki vahel.
4Kas värvitud detaili toon ühtib vana värviga?
Värvitooni sobitamine on maalrite puhul kõige keerulisem tegevus antud töö juures. Kui auto on tehase värvikatte all, on tooni sobitamine oluliselt kergem. Nagu auto varuosadki, liigub turul värvimaterjale, mille kvaliteet võib kõikuda väga olulisel määral. Kvaliteetse värvimaterjali hind on ca 3 korda kõrgem, kui "järelturu" oma, kuid nende toonide sobivus on üldjuhul väga täpne. Täielik tooni sobivus on alati kogenud maalri kätes, kes hindab, kas auto on värvitud, kas esineb juba toonivahesid ja paneb paika plaani, kuidas ja milliseid detaile peab värvima, et auto näeks ühtne välja.
5Kui kiiresti saab peale kindlustusjuhtumit auto sõidukorda?
Kindlustusjuhtumi kordategemise aeg sõltub, nii mõnestki faktorist. Esimese asjana tuleb täita vajalikud paberid ja edastada kindlustusele. Järgnevalt hindame kahju ja saadame kalkulatsiooni, koos sõiduki piltide ja dokumentidega.
Kui kõik paberid ja pakkumised on korrektselt edasi saadetud, peab kindlustusselts vastama garantiikirjaga, mille järgselt tellitakse vajalikud varuosad ja peale nende saabumist alustatakse tööga. Kõik vajalikud paberid aitame meie Teil täita.
6Kui kaua kehtib tööle garantii?
Keretööde puhul tulevad vead välja paari kuuga kui kõik materjalid on täielikult läbi kuivanud. Kui poole aasta jooksul vigasid ei esine, siis ilmselt ei tulen neid ka edaspidi. Materjalide kvaliteedist saab aimu paari aasta jooksul. Järelturu värvimaterjalid kuluvad oluliselt kiiremini, kui kvaliteetsed. Seega ei pane imeks, kui odavate materjalidega teostatud töö kaotab oma läike peale esimest kuuma suvepäeva ja paari esimest pesu.
Anname enda tööle aastase garantii, kuid oleme alati Teile avatud, kui esineb mingisugune mure.
7Mida kujutab endast ette meiepoolt kasutatav kaubamärk Glasurit?

Glasurit ® kaubamärk kuulub maailma suurimale keemiakontsernile BASF. Glasurit ® autovärvitehnoloogia võimaldab professionaalseimat lahendust autovärvi parandustööde teostamiseks.

Glasurit autovärvid omavad ametlikku heakskiitu või soovitust garantiitöödel kasutamiseks. Muuhulgas järgmistel automarkidel: Alfa-Romeo, Audi, Bentley, BMW, Daihatsu, Chrysler, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, GM, Opel, Honda, Isuzu, Jaguar, Jeep, Lancia, Lexus, Mazda, Maybach, Mercedes-Benz, Mini, Mitsubishi, Nissan, Porsche, Rolls Royce, Saab, Smart, Seat, Subaru, Toyota, Volvo, VW,Vauxhall.
Glasurit 90-seeria vesialusel värviga värvitakse tehases käsitööna, muuhulgas uued luksusautod: Rolls Roycs, Bentley. Samuti kasutab Glasurit 90-seeria värvi Saksamaa tuunimisfirma Brabus. F1 sarjas kasutab Glasurit värvi Ferrari meeskond.


"Pakume Teile kvaliteetset teenust alates plekitööst kuni poleerimiseni välja."

ARAIV OÜ